lørdag 22. mars 2008

Bryllupskort


Dette kortet fikk jeg av min nabo og gode veninne til bryllupet i fjor sommer. Har lenge tenkt på å legge det ut, men aldri kommet så langt. Er liksom ikke så mye aktivitet på bloggen min..
For det første så glemmer jeg å ta bilde av de kortene jeg lager (noe som har irritert meg noen ganger i det siste..) Og for det andre så glemer jeg å legge inn bildene på pc ( som nå, når jeg skulle legge inn et kort jeg har laget, men selvsagt ikke lagt det inn på pc'n)
Og for det tredje er jeg ikke så flink til å oppdattere bjoggen min (noe som kan henge litt sammen med de to første punktene..hehe)
Får prøve å bli litt flikere. Det kan jo bare gå en vei.. hehehe

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei Silje!
Takk for den hyggelige meldingen på bloggen min, koselig å høre fra deg!
Ja, nå skal vi flytte til Neskollen også, og vi gleder oss veldig. Jeg synd det er så koselig der, og det er så utrolig mange flotte hus. Leste i bloggen din at dere hadde kjøpt dere hus også. Huset vårt ligger i Geminiveien(det er gamlehuset til M og S), hvor ligger deres? Du kan jo svare meg på mail hvis du vil: synaas@gmail.com.
Hadde vært koselig å treffes til stempling og scrapping. Vi får etterhvert god plass, og vi har et ekstra rom oppe over garasjen også.

Kortet ditt er kjempeflott! Gleder meg til å se mer!
Haen fortsatt fin kveld!

Klem fra Synnøve